Terima Kasih Guru

Aku pernah ditumbuk guru kerana kesalahan org lain,
Aku pernah dirotan pengetua kerana senior punye angkara,
Aku pernah ditampar pengetua kerana membawa satu kelas budak kelas lelaki pergi makan di luar kwsn sekolah,
baju dipulas dan diangkat ke atas oleh cikgu disiplin kerana main polis sentri di kantin sekolah.......
diketuk tangan dengan pembaris besi oleh cikgu Pendidikan Seni..
menjunjung buku fizik keliling bangunan sekolah kerana tak siap kerja rumah.
dijentik dahi kerana menyebut jentambah time cikgu geografi sebut jentolak.

Namun, walau pun apa kesalahannya.....
aku bersyukur kerana merekalah yg membuatkan aku berjaya sampai ke tahap ini dlm kehidupanku...

aku bersyukur kerana Allah memberiku cabaran dan dugaan yg masih lagi dpt aku tempuhi setakat ini dgn penuh kesyukuran...

0 comments:



Post a Comment

Powered By Blogger